Om din betalning inte går igenom
Om din betalning av någon anledning inte går igenom vid första försöket, prova igen. Vid sällsynta tillfällen kan det nämligen bli fel i systemet både hos oss och hos Klarna.
Testa därför gärna att lägga en ny beställning igen. Du behöver inte vara orolig för att det blir en dubbelbeställning. Om du inte har fått en beställningsbekräftelse till din e-postadress från oss har inga pengar dragits från ditt konto.
1. Lägg en eller flera produkter i din varukorg.
2. Klicka på knappen "Till kassan" för att gå vidare till betalning
3. Fyll i formuläret med dina person och adressuppgifter
4. Klicka på knappen "Till betalning" och välj betalsätt.
Om din beställning / betalning fortfarande inte får igenom
Om det heller inte fungerar denna gång är det troligen någonting fel med dina uppgifter. Du behöver i så fall kontakta Klarna för att få hjälp att genomföra ditt köp. Du kontaktar Klarna genom kontaktuppgifterna nedan:
Telefonnummer
Klarna har telefonnummer: 08 120 120 10
Chatt
Du kan chatta med Klarna direkt här: https://www.klarna.com/se/kundservice/
Betalningsproblem / Ej godkänd betalning Skriv ut
Ändrad den: Tors, 4 mar., 2021 vid 11:57 F.M.
Hjälpte det här svaret? Ja Nej
Send feedbackSynd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.